مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی نیکا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • گردشگری و کمپینگ
    • ورزش و تناسب اندام
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • گردشگری و کمپینگ
    • ورزش و تناسب اندام
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی نیکا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) چیست؟

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) چیست؟

ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) به عنوان یک رویکرد جامع در بازاریابی شناخته می‌شود که در آن تمامی رسانه‌های ارتباطی، فرایند بازاریابی و تبلیغاتی، و همچنین ارتباطات شرکت با مشتریان و جامعه به صورت یکپارچه و هماهنگ با هدف اصلی شرکت طراحی و اجرا می‌شوند. به‌عبارت دیگر، در IMC تمامی عوامل بازاریابی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نظر پیام‌رسانی به یکدیگر توافق دارند و در هدفی مشترک به کار می‌روند.

هدف اصلی IMC، ایجاد ارتباطاتی است که در ذهن مشتریان با یکدیگر تعامل داشته باشند و به نتیجه‌گیری یک تصویر یکپارچه از شرکت و محصولات آن برسند. در این رویکرد، همه عوامل بازاریابی از جمله تبلیغات، روابط عمومی، فروش، بازاریابی مستقیم و دیگر رسانه‌ها، به گونه‌ای طراحی می‌شوند که از نظر پیام‌رسانی و هدف کلی با یکدیگر هماهنگ باشند.

با توجه به اینکه مشتریان امروزه درگیر محیط‌های پیچیده و پویا هستند، IMC به‌عنوان یک راهکار جامع و مؤثر در بازاریابی، برای شرکت‌ها جهت بهره‌برداری از فرصت‌های بازاریابی و ارتباطی مناسب با مشتریان ارائه شده است. در IMC، هر عامل بازاریابی باید با توجه به ویژگی‌های خود، یک پیام اصلی و یکپارچه از شرکت و محصولات آن را به مشتریان ارائه کند.

با بهره‌برداری از IMC، شرکت‌ها می‌توانند به‌صورت موثرتری با مشتریان خود در تعامل بوده و یک تصویر یکپارچه و مؤثر از شرکت خود در ذهن مشتریان ایجاد کنند. علاوه بر این، با بهره‌برداری از IMC، شرکت‌ها می‌توانند از هدررفت منابع مالی و زمانی در ارتباط با مشتریان و تبلیغات مختلف جلوگیری کنند.

در نهایت، می‌توان گفت که رویکرد IMC به‌عنوان یک راهکار جامع و هماهنگ در بازاریابی، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از تمامی عوامل بازاریابی، به نتیجه‌گیری یک تصویر یکپارچه و مؤثر از شرکت و محصولات آن در ذهن مشتریان برسند. این رویکرد می‌تواند به‌عنوان یک راهکار جامع و مؤثر در بازاریابی به شرکت‌ها کمک کند تا با بهره‌گیری از تمامی عوامل بازاریابی، به نتیجه‌گیری یک تصویر یکپارچه و مؤثر از شرکت و محصولات آن در ذهن مشتریان برسند.

مرتبط نوشته ها

تاریخچه-و-سیر-تکامل-تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه و سیر تکامل تبلیغات

تاریخچه و سیر تکامل تبلیغات تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و بازاریابی، سابقه‌ای بسیار طولانی در تاریخ انسان...

رابطه-تبلیغات-با-سایر-فعالیت‌های-سازمانی
دیجیتال مارکتینگ

رابطه تبلیغات با سایر فعالیت‌های سازمانی

رابطه تبلیغات با سایر فعالیت‌های سازمانی به عنوان یکی از جوانب حیاتی در عملکرد و موفقیت سازمانها بسیار مهم می‌باشد....

نقش-تبلیغات-تجاری-در-اقتصاد-و-کسب-و-کار

نقش تبلیغات تجاری در اقتصاد و کسب و کار

نقش-تبلیغات-در-جامعه-و-اثرپذیری-صنعت-تبلیغات-از-جامعه

نقش تبلیغات در جامعه و اثرپذیری صنعت تبلیغات از جامعه

تبلیغات-چیست؟-تعریف-تبلیغات-و-حدود-آن

تبلیغات چیست؟ تعریف تبلیغات و حدود آن

رشته-مدیریت-تبلیغات-چه-حوزه‌هایی-را-در-برمی‌گیرد؟

رشته مدیریت تبلیغات چه حوزه‌هایی را در برمی‌گیرد؟

نوشته‌ی بعدی
استراتژی-های-مختلف-برای-ارتباطات-بازاریابی

استراتژی های مختلف برای ارتباطات بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

nika

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی نیکا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • گردشگری و کمپینگ
    • ورزش و تناسب اندام
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.