مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی نیکا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • گردشگری و کمپینگ
    • ورزش و تناسب اندام
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • گردشگری و کمپینگ
    • ورزش و تناسب اندام
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی نیکا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

استراتژی محصول شامل چه بخش‌هایی است؟

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

استراتژی محصول شامل چه بخش‌هایی است؟

استراتژی محصول یکی از مهمترین عناصر در مدیریت محصولات است که در جهت بهبود کیفیت، افزایش فروش و رشد شرکت اجرا می‌شود. در حالی که هر شرکتی در بازار خود به تنهایی محصولاتی را ارائه می‌دهد، استراتژی محصول می‌تواند به شرکت‌ها در تمرکز بر روی محصولات مهم و توسعه آن‌ها کمک کند. در این مقاله، به بررسی اجزای استراتژی محصول و نحوه اجرای آن پرداخته خواهد شد.

اجزای استراتژی محصول

استراتژی محصول شامل چهار بخش اصلی است که عبارتند از:

1. بازار هدف: شرکت باید با بازاریابی محصول خود، به مشتریان هدف خود دست یابد. برای مثال، شرکت‌هایی که محصولاتشان برای مصرف کنندگان خانگی هستند، باید به دنبال بازاریابی برای خانواده‌ها و مصرف کنندگان خانگی باشند. در مقابل، شرکت‌هایی که محصولاتشان به صنعت تولید محصولات دیگر ارائه می‌دهند، باید به دنبال بازاریابی برای کسب و کارها باشند.

2. محصول: محصول با توجه به نوع کسب و کار، می‌تواند یک محصول یا یک خدمات باشد. برای مثال، شرکت‌های تولیدی می‌توانند محصولات متنوعی از جمله الکترونیکی، خودرو، لوازم خانگی و غیره تولید کنند. در مقابل، شرکت‌های خدماتی به مشتریان خود خدماتی مانند خدمات تعمیراتی، حمل و نقل و غیره ارائه می‌دهند.

3. قیمت: قیمت محصول باید با توجه به بازار هدف، رقبا و فروش محصول تعیین شود. قیمت محصول باید تعادلی بین قیمت پایین و سوددهی شرکت داشته باشد.

4. توزیع: این بخش از استراتژی محصول برای تأیید این است که محصول شرکت به چه کسانی و در کجا ارائه می‌شود. برای مثال، شرکت‌های خدماتی باید خدمات خود را در مناطقی ارائه دهند که مشتریان آن‌ها در آن‌ها زندگی می‌کنند.

نحوه اجرای استراتژی محصول

برای اجرای استراتژی محصول در یک شرکت، مراحل زیر را باید دنبال کرد:

1. شناختن بازار: شرکت باید بازار خود را به خوبی بشناسد و چالش‌هایی که در آن بازار وجود دارد را تشخیص دهد.

2. شناخت مشتریان: شرکت باید با مشتریان خود و نیازهای آن‌ها آشنا شود و چگونگی ارائه محصول خود به آن‌ها را تعیین کند.

3. توسعه محصول: شرکت باید محصول خود را بهبود داده و به نیازهای مشتریان خود تطبیق دهد.

4. تعیین قیمت: شرکت باید قیمت محصول خود را با توجه به بازار، رقبا و هدف خود تعیین کند.

5. توزیع محصول: شرکت باید با توجه به بازار و هدف خود، محصول خود را به مشتریان ارائه دهد.

نتیجه‌گیری

استراتژی محصول یکی از مهمترین بخش‌های مدیریت محصولات است که به شرکت‌ها در بهبود کیفیت و توسعه محصولاتشان کمک می‌کند. استراتژی محصول شامل چهار بخش اصلی است که عبارتند از بازار هدف، محصول، قیمت و توزیع. برای اجرای استراتژی محصول در یک شرکت، مراحل شناخت بازار، شناخت مشتریان، توسعه محصول، تعیین قیمت و توزیع محصول باید دنبال شود.

مرتبط نوشته ها

تاریخچه-و-سیر-تکامل-تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه و سیر تکامل تبلیغات

تاریخچه و سیر تکامل تبلیغات تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و بازاریابی، سابقه‌ای بسیار طولانی در تاریخ انسان...

رابطه-تبلیغات-با-سایر-فعالیت‌های-سازمانی
دیجیتال مارکتینگ

رابطه تبلیغات با سایر فعالیت‌های سازمانی

رابطه تبلیغات با سایر فعالیت‌های سازمانی به عنوان یکی از جوانب حیاتی در عملکرد و موفقیت سازمانها بسیار مهم می‌باشد....

نقش-تبلیغات-تجاری-در-اقتصاد-و-کسب-و-کار

نقش تبلیغات تجاری در اقتصاد و کسب و کار

نقش-تبلیغات-در-جامعه-و-اثرپذیری-صنعت-تبلیغات-از-جامعه

نقش تبلیغات در جامعه و اثرپذیری صنعت تبلیغات از جامعه

تبلیغات-چیست؟-تعریف-تبلیغات-و-حدود-آن

تبلیغات چیست؟ تعریف تبلیغات و حدود آن

رشته-مدیریت-تبلیغات-چه-حوزه‌هایی-را-در-برمی‌گیرد؟

رشته مدیریت تبلیغات چه حوزه‌هایی را در برمی‌گیرد؟

نوشته‌ی بعدی
نمودار-خطی-تحلیل-تکنیکال-چیست؟

نمودار خطی تحلیل تکنیکال چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

nika

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی نیکا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • گردشگری و کمپینگ
    • ورزش و تناسب اندام
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.