رشته مدیریت تبلیغات چه حوزههایی را در برمیگیرد؟
رشته مدیریت تبلیغات یک حوزه گسترده و چند وجهی است که تحت عناوین مختلفی مانند تبلیغات و بازاریابی، مدیریت تبلیغات و رسانه، تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتال، مدیریت برند و تبلیغات و غیره شناخته میشود. این رشته در واقع مطالعه و کاربرد اصول و روشهای تبلیغاتی و بازاریابی را در زمینههای مختلف مانند مشاوره تبلیغاتی، رسانههای اجتماعی، تبلیغات آنلاین و آفلاین، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، روابط عمومی، تحقیقات بازار و رقابت، تحلیل مشتری و عرضه و تقاضا، استراتژی تبلیغاتی و برندسازی، تحلیل تأثیر تبلیغات بر مخاطبان و فروش، تبلیغات مستقیم و نمایشگاهی و سایر ابزارهای تبلیغاتی را در برمیگیرد. این رشته به دانشجویان امکان میدهد تا مهارتها و دانش لازم را برای طراحی، برنامهریزی، اجرا و ارزیابی تبلیغات و بازاریابی در محصولات یا خدمات مختلف، بهدست آورند.